Polsko-Azjatycka Izba Turystyki
Polsko-Azjatycka Izba Turystyki
Wybierz język:
Znajdujesz się w: Polsko-Azjatycka Izba Turystyki ›› Hotele
Zostań członkiem PAIT
Dane Kontaktowe i zapytania
Bardzo proszę o korzystanie z formy e-mail: Artur.Piszczek@p-ait.pl lub z formularza zapytania który znajdziecie Państwo w zakładce: www.p-ait.pl/pl/kontakt
Telefonicznie udzielamy jedynie krótkich odpowiedzi prosząc o dokładne opisanie tematu w e-mailu.
Comiesięczne spotkanie Członków Izby
Przypominam, że spotkania Izby odbywają się regularnie:
W każdy ostatni piątek miesiąca: 15:00-17:00
Zapraszamy na spotkanie wszystkich zainteresowanych
Biegły Sądowy: Turystyka
Nasz dobry partner
Biuro Podróży WADI "Na wschód"

tablica_2.jpg
KONTAKT I PYTANIA
(+48) 509 322 665
Przedstawiciel Izby
Artur PISZCZEK
Zaloguj się

Dołącz do nas na Facebook
CERTYFIKACJA: HOTELE

Oceniane jest 5 kategorii i wystawiana jest ocena końcowa. Skala przyznawanych ocen to zakres od 0 do 5.

Kategorie oceny:
1. Sprawność Obsługi (0~5)
2. Czystość hotelu (0~5)
3. Jakość usług (0~5)
4. Komfort pobytu (0~5)
5. Cena za pokój i usługi dodatkowe (0~5)

Ocena końcowa jest sumą powyższych kategorii: (0~5)

Opis Kategorii:
1. Sprawność Obsługi.
Tutaj oceniamy jak szybko reaguje obsługa hotelu np. jak szybko przebiega zakwaterowanie, wydwanie kluczy, sprzątanie, pomoc w systuacjach nietypowych.

2. Czytość hotelu.
Jak wygląda stan czystości hotelu, pokojów, urzadzeń, WC. Czy jest czysta restauracja, otoczenie hotelu, parking.

3. Jakość usług.
Tu oceniamy, co proponuje nam hotel, jakie atrakcje, jak są one realizowane, co do zaoferowania oprócz pokoju ma hotel.

4. Komfort pobytu.
Czy czujemy sie miło i przyjemnie w danym hotelu, czy atrakcje powodują spokój i odprężenie od codzinnych spraw, jak zwraca sie do nas personel hotelu, czy czujemy sie gościem.

5. Cena za pokój i usługi dodatkowe.
Oprócz tego ze chcemy miło sprzedzić czas, chcemy jeszcze nie zbankrótowac podczas takiego pobytu. Tu sprawdzany jak wyglada cena w stosunku do atrakcji obsługi, czy jest ona bardzo wysoka za marne usługi czy jest ona ogolnie tolerowana przez klientów hotelu.
NASI PARTNERZY
stat4u